Prevod diakritiky (Re: Jak to bude s tarifem Internet 2000 v pri

Sobota Prosinec 16 23:30:46 CET 2000

> (odpustemi diakritiku, ale nechce se mi s tim laborovat.

Ahoj Zdenku,

kdybys mel nainstalovanou podporu pro prevod schranky (programem
CLIPLNK, soucast baliku DIA), tak bys nemusel laborovat a mel to za
tri vteriny hotove. Hodit text do schranky, horkou klavesou vyvolat
prevod a zase text ze schranky vyplivnout dele netrva... :-)

Hezky vikend.

Michal Jungmann