Jak to bude s tarifem Internet 2000 v pristim roce

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Sobota Prosinec 16 14:11:40 CET 2000

Ahojte fandove,
Uz vice lidi se mne ptalo, jak to bude s tarifem internet2000 v pristim
roce, tedy v roce 2001. Na strankach Telecomu jsem nasel tuto zpravu a zde
ji tedy predavam:
(odpustemi diakritiku, ale nechce se mi s tim laborovat.

ČESKÝ TELECOM zachová výhodnou cenu připojení na Internet i v roce 2001
(15.12.2000)
Infocentrum - tiskové oddělení

ČESKÝ TELECOM, a.s., zachová zvýhodněné ceny připojení na Internet i v
příštím roce. Nový tarif INTERNET 2001 totiž kopíruje strukturu dosavadního
tarifu
Internet 2000. Zákazníci akciové společnosti ČESKÝ TELECOM tak budou moci i
nadále využívat zvýhodněné dial-up připojení (prostřednictvím telefonní
linky)
k Internetu.

U tarifu INTERNET 2001 nedochází ke změně časových pásem, struktury ani výše
cen. Změnou oproti roku 2000 je přechod na časový způsob tarifikace.

Protože výše a struktura cen připojení na Internet zůstává nezměněna, bude
používání služby "Přenos tarifních impulzů - 16 kHz" a "Doplňková služba
Informace
o poplatku - AoC" ve stávající podobě a bez jakékoliv úpravy tarifikačního
zařízení poskytovat přesný údaj o ceně spojení tak, jak tomu bylo doposud.