Zvukova karta PCI128

Středa Prosinec 13 12:53:51 CET 2000

Dobre odpoledne Petre,

ovladace pro DOS jsou nekde na instalacnim CDcku -- z hlavy presne
nereknu kde, ale uz jsem je z nej nekolikrat instaloval.

Jinak, u teto karty jsem minuly tyden objevil pomerne zajimavou vec:
pokud nainstalujete software a ovladace standardnim programem SETUP,
nainstaluji se obecne ovladace pro Win95/98 (z adresare WIN9X). Pokud
ovsem nainstalujete/preinstalujete ovladace rucne, mate moznost
zvolit si z jineho adresare WDM ovladace, ktere umoznuji prehravat
vice WAVe kanalu najednou (napr. hlas a MP3 zaroven), coz muze byt
pro nekoho pomerne zajimave -- drive se kvuli tomu musela koupit
druha zvukovka nebo SB Live!. Podobne to funguje i u jinych karet
(napr. AC97 z VIA 693 chipsetu). Nevyhodou WDM ovladacu je ovsem to,
ze s nimi nemi mozne provozovat KUK v okne Windows, coz s "klasickymi
jednohlasymi" ovladaci neni (minimalne u techto dvou zminenych karet)
nejmensi problem. Takze jsem paradoxne v poslednich nekolika dnech na
dvou pocitacich nahrazoval normalni ovladace WDM verzi a na dvou
naopak WDM normalnimi... :-)

S pozdravem

Michal Jungmann