roztrideni files!

Michal Jelinek jelinek na braillnet.cz
Pondělí Prosinec 11 18:24:16 CET 2000

Bohuzel k tomu zdrojac nemam, kdysi jsem to sosnul z Infimy.

Taky jsem nemel rad pouzivani ramdisku, kdyz se to muselo natahovat v
configu. Pouzivam na tohle programek LOADSYS, umi natahovat ovladace
primo z dosu, aniz by se muselo restartovat, umi je i z pameti opet
odinstalovat. Samozrejme funkce primo v programu by byla lepsi, ale...

Pokud si nekdo chcete LOADSYS vyzkouset, tak ho nejakou dobu necham
na:

www.volny.cz/jelinekm/loadsys.rar

Pomoci LOADSYS natahuju treba CD-ROM-ku, pac ji pod dosem moc
nepouzivam, tak by zbytecne zabirala misto v pameti, natahnu ji, jen
kdyz ji potrebuju.

Michal