Prosba o zaslani obrazku na tygra na pozadi plochy Windows

Miloš Šmíd msmid.Carolina.ksvi na braille.ms.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 5 15:54:36 CET 2000

Ahoj, vespolek,
Preinstalovaval jsem Windows. Drive jsem mel na Plose motiv Dzungle.bmp.
Nyni se v Nastaveni obrazovky neobjevil (nevim, kde jsem ho drive vzal,
mozna jsem mel naintalovano z jineho CD neo se nekde skryva na instalacnim
CD - prozradte, pokud s tim mate nejake zkusenosti). Mam dvouleteho syna
Matyska, ktery se vzdycky rad prisel podivat na kocicku (mezi nama - to je
ale tygr, ale pro nej je to kocicka). Ted mu ji nemuzu ukazat (mel ji moc
rad). Neposlali byste mi nekdo na mou soukromou adresu tento motiv. Najdete
ho (pokud ho tam mate) v C:\Windows.
Zvuky tam byly take pekne, ale na tech tolik nezalezi.
Jinak se musim s nim pochlubit - uz umi najit na klavesnici T jako TATA, M
jako Matysek nebo MAMI, B jako BABI a jeste mozna nejaka dalsi pismenka.
Hrozne ho to bavi se to ucit, ale samozrejme, ze ho k tomu nenutim. A pak ma
taky rad mys, kterou jsem uz musel menit, protoze tu starou nekolikrat
knokautoval - sla k zemi.
Mejte se fajn - milos smid.