Prosba o pomoc

Pokorný Jaroslav (systémový inženýr správce aplikace) jarda.pokorny na scvk.cz
Úterý Prosinec 5 06:59:46 CET 2000

zdravim,
Jaky pocitac? 8bit? IQ, PMD, Atari, Scharp, ZX Spectrum? 16bit? 286 XT, AT?
Foto zevnejsku ci schema? Nebo snad rusky scot?

diky JardaP

-----Original Message-----
From: Martin Beran [mailto:jazzeman na seznam.cz]
Sent: Monday, December 04, 2000 9:36 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Prosba o pomoc

Ahoj Fandove,
mam nasledujici prosbu: jedna moje kamaradka, ktera nema pristup na
Inet, potrebuje najit obrazek stareho, ci spise opravdu historickeho
pocitace. Hledani programu, dokumentu a jinych veci na webu mi
problem nedela, ale nevim, jak mam najit nejake konkretnejsi obrazky.
Pokud vy "koukavejsi" mate nejake tipy na weby, kde bych to mohl
stahnout, budu rad. Staci, kdyz mi poslete jenom odkazy, ty pry jsou
tam stejne potreba.
Moc diky, zdravi Martin.
Martin Beran
beran na braillnet.cz