Jizdni rady a wintalker

Vladimír Vodička vodicka na braillnet.cz
Sobota Prosinec 2 20:23:16 CET 2000

    Zdravim Vas famdove,
Chtel bych se zeptat na nasledujici vec: Mam instalovany program Jizdni
rady. Je to vyborny program, ma nasledujici problem: pokud si chci napr. v
prijezdech a odjezdech precist doplnujici udaje ke spoji, (nazev dopravce,
trasa linky, datove poznamky) a je-li informace delsi nez 1 radek, wintalker
nahle zmlkne. Kupoval jsem ten program v Decine na hlavnim nadrazi a
zajimave na nem je, ze nebyl na cd, ale na 6 disketach a byly tam jen vlaky
a autobusy. Dost jsem u toho spechal a tak jsem si nedal pozor, co poradne
kupuju, ale to je ma chyba! Bylo stesti, ze jsem si dalsi programy hned
doplnil a stale doplnuji z internetu.
Rad bych tedy vedel, jestli pomuze instalovani wintalkerovske bety anebo
jakym jinym zpusobem bych mel zmineny neduh odstranit.

Predem dekuji!

Vlada Vodicka