Re: Zoufalá prosba

Jiří Sádovský sadovsky na braillnet.cz
Neděle Prosinec 24 08:54:32 CET 2000

Přeji hezký den Fanynky a Fandové,
zkoušel jsem si ty programy rozhlasu a televize, co jsem poslal panu
Bažantovi, předat sám sobě kvůli jistotě neposlání viru. Vše ale
dopadlo navýbornou. Ty exe soubory jsem bez problému rozbalil. Tak jsem
p. Bažantovi poslal program sulfnbk.exe. Mému známému, jenž pokusně
sulfnbk.exe z počítače odstranil, se totiž stalo přesně to, co níže
popsal J. Bažant. Jestli to pomůže, však nevím.

S pozdravem Jirka
----- Original Message -----
From: "Jiří Bažant" <bazant.jiri na worldonline.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, December 24, 2001 1:41 AM
Subject: Zoufalá prosba

Dobrý den: Mohl by ste mi někdo poradit? Když sem s pošty stáhnul
program
rozhlasu a televize, a uložil jsem je do příslušné složky, zmizela
koncovka
exe a nemohu je rozbalit. ještě jeden problém došlo k velkému spomalení
počítače. Byl bych moc rád kdyby se našel někdo kdo by mi poradil.
Předem
moc děěkuji. s pozdravem Jiří Bažant.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.307 / Virová báze: 168 - datum vydání: 11.12.2001