dekuji ale ne omluva

Josef Louda josef.louda na worldonline.cz
Čtvrtek Prosinec 28 19:11:34 CET 2000

> Vážený pane Loudo.
>
> Váš příspěvek byl sice zajímavý a ukázal co všechno se dá s poštou dělat.
>
> Prosím Vás však, abyste pokud možno napříště již k podobným pokusům
> nesahal. Obávám se totiž, že tím samospouštěcím programem který mi Outlook
> Expres bez mrknutí kurzoru otevře, by se nám, při troše neopatrnosti,
mohly
> do počítačů dostat i některé nežádoucí věci nebo viry.
 * Omlouvam se vsem za  toto nepovedene prani. Nezamyslel jsem nic spatneho,
protoze jsem vyuzil beznou funkci outluku. Protoze pro nase zrakove
postizeni si nemuzeme nijak skraslit postu dovolil jsem si vyuzit funkce se
zvukovym pozadim.
  Sam jsem se ani nemohl presvedcit zda to vyslo protoze antivirova ochrana
mi stejne nic nezahrala.
 Takze  na tom neco bude.
 Josef Louda