dekuji ale ne

Josef Hlavinka hlavinka na brailcom.cz
Středa Prosinec 27 23:22:04 CET 2000

Od: Josef Hlavinka <hlavinka na brailcom.cz>
Komu: <fanda na Tereza.fjfi.cvut.cz>
Předmět: Re: Podekovani a PF 2001
Datum: 27. prosince 2000 23:20

Vážený pane Loudo.

Váš příspěvek byl sice zajímavý a ukázal co všechno se dá s poštou dělat.

Prosím Vás však, abyste pokud možno napříště již k podobným pokusům
nesahal. Obávám se totiž, že tím samospouštěcím programem který mi Outlook
Expres bez mrknutí kurzoru otevře, by se nám, při troše neopatrnosti, mohly
do počítačů dostat i některé nežádoucí věci nebo viry.

Sám jsem před časem upozorňoval na podobně se chovající program "Financial
Timmes", který mi také chtěl, sám od sebe, přenastavit telefonní připojení.
A podobným "iniciativám" se určitě meze nekladou.

Děkuji za pochopení.

S přátelským pozdravem

Josef Hlavinka

hlavinka na brailcom.cz

j.hlavinka na cbox.cz

TEL. + MEMOBOX 68/5223678, MOBIL 601/226690

----- Original Message ----- From: Josef Louda To: Pro fanousky vypocetni
techniky Sent: Wednesday, December 27, 2000 3:16 PM Subject: Podekovani a
PF 2001

Presto, ze timto porusuji pravidla konference Fanda tak mi to neda a musim
podekovat moderatorovi teto konference a provozovateli za to, ze nam
umoznuje si takto vymenovat skusenosti. Pro nas mene skusene je to moznost
k nezaplaceni. Zvlast bych si dovolil podekovat Zdenkovi Bajtlovi za
trpelive rady. Patrikovi Pospisilovi za bleskove a precizni informace a to
zejmena v souvislosti s vintalkrem. Podstatne tak zvysuje jeho uzitnou
hodnotu. A take Michalu Jungmannovi za profesionalni pristup, cimz
napravuje reputaci firmy Galop. Diky.

A do noveho roku i tisicileti preji vsem pevne zdravi stesti a nejen rodine
ale vzdy. A problemy jen ty resitelne

Pepa L.