Podekovani a PF 2001

Josef Hlavinka hlavinka na brailcom.cz
Středa Prosinec 27 23:20:14 CET 2000

Vážený pane Loudo.

Váš příspěvek byl sice zajímavý a ukázal co všechno se dá s poštou dělat.

Prosím Vás však, abyste pokud možno napříště již k podobným pokusům nesahal. Obávám se totiž, že tím samospouštěcím programem který mi Outlook Expres bez mrknutí kurzoru otevře, by se nám, při troše neopatrnosti, mohly do počítačů dostat i některé nežádoucí věci nebo viry.

Sám jsem před časem upozorňoval na podobně se chovající program "Financial Timmes", který mi také chtěl, sám od sebe, přenastavit telefonní připojení. A podobným "iniciativám" se určitě meze nekladou.

Děkuji za pochopení.

S přátelským pozdravem

Josef Hlavinka

hlavinka na brailcom.cz

j.hlavinka na cbox.cz

TEL. + MEMOBOX 68/5223678, MOBIL 601/226690

----- Original Message ----- From: Josef Louda To: Pro fanousky vypocetni techniky Sent: Wednesday, December 27, 2000 3:16 PM Subject: Podekovani a PF 2001

Presto, ze timto porusuji pravidla konference Fanda tak mi to neda a musim podekovat moderatorovi teto konference a provozovateli za to, ze nam umoznuje si takto vymenovat skusenosti. Pro nas mene skusene je to moznost k nezaplaceni. Zvlast bych si dovolil podekovat Zdenkovi Bajtlovi za trpelive rady. Patrikovi Pospisilovi za bleskove a precizni informace a to zejmena v souvislosti s vintalkrem. Podstatne tak zvysuje jeho uzitnou hodnotu. A take Michalu Jungmannovi za profesionalni pristup, cimz napravuje reputaci firmy Galop. Diky.

A do noveho roku i tisicileti preji vsem pevne zdravi stesti a nejen rodine ale vzdy. A problemy jen ty resitelne

Pepa L.