RERe: Maly notebook - este jedna otazka

Ladislav Csepi Lacoc na nextra.sk
Sobota Prosinec 23 22:49:26 CET 2000

Nazdar Marek a ostatny Fandovia,

> CD-ROM se pripojuje pres PCMCIA slot...
Hm: A kolko slotov pcmcia ma ten notebook? Ak ma iba jeden - ako ten
nas Mikrobook - tak je to trosku "o kope nestastia", lebo ak si napriklad
do pcmcia dam sietovu kartu, musim ju furt vyberat aby som pripojil
cd-romku... a naopak... - ak to dobre chapem.? Keby sa cd-romka a
flopy disketa pripajali cez usb... "ved su na notebooku dva usb porty"..!
ojooj to uz by bola bomba vec? Takze otazka znie; dodavate okrem disketovej
jednotky cez usb rozhranie i cd-romku cez usb?
Dik. Laco
Lacoc na nextra.sk
piste mi vyhradne na tuto adresu, bez ohladu na to, odkial
dostavate mail odomna. Takto si mozete byt isty, ze vas mail si ku
mne urcite naide cestu, co v opacnom pripade nemozno zarucit.

Ak su nasledujuce znaky cittatelne:
áéíåóøàúýù èïì¾øšž
- mozete pisat s diakritikou (pouzivam kodovanie ISO 8859-2)