Kodovani ve Win 1250 a Norton Commander

Pátek Prosinec 22 12:03:34 CET 2000

> Je to kodovanim nebo obrazovym modem?

Kodovanim -- Windows-1250 ramecky neobsahuje a na jejich miste ma
natvrdo pismena s diakritikou.

> jiny ovladac klavesnice a obrazovky pro Win 1250

Jedine, co mne ted z hlavy napada, je programek WINKEYB
(ftp://ftp.braillnet.cz/sova/winkeyb.arj), ktery normalni ovladac
klavesnice (Kamenickych/Latin2) prehodi do Windows-1250. Ale stara se
pouze o klavesnici, nikoli o obrazovku -- s KUKem v pohode, na
koukani to neni.

> Otazka pro ostatni DOSaky: V jakem kodovani pracujete Vy?

Primarne Kamenickych, ale mam moznost se horkou klavesou kdykoliv
prehodit do Latin 2. :-)

S pozdravem

Michal Jungmann