go!zilla ci getright

Michal Jelinek jelinek na braillnet.cz
Úterý Prosinec 19 17:29:45 CET 2000

Ahoj Fandove,

pouzivate nekdo Go!zillu ci Getright s Wintalkerem?

Zajimalo by mne, jak se v IE5 projevuji pri prevzeti stahovani
souboru. Jde mi o to, zda se otevre vlastni okno, coz predpokladam,
ale nejvice mi jde o to, zda zobrazuje, kolik je stazeno. U IE staci
vlezt na ulohovku a na okno se stahovanym souborem a WT rekne, kolik
uz je stazeno. Delaji tohle i vyse zminene programy? Nechtelo by se
mi lest do okna se stahovanym a pak jeste do virtualniho okna.

Jake s nimi mate zkusenosti? Ktery z nich Vam pripada lepsi a proc?
Pouzivate snad jiny podobny software?

Napiste o tom, please, neco.

S pozdravem

Michal