Jak velky Timeout?

Sobota Prosinec 16 23:30:46 CET 2000

> Posledni prikaz je TIMEOUT ja jej mam nastaven na TIMEOUT 60.
> Jak muze byt casova prodleva velka?

Zalezi na Vas -- co mu tam napisete, tak dlouho bude cekat nez ohlasi
chybu pri spojovani. Klidne tam muzete hodit dve minuty -- pokud se
spoji drive, nijak negativne se to neprojevi.

> Kde se o parametrech doctu?

Kompletni dokumentaci v anglictine mohu poslat (via soukromy mail),
k timeoutu se tam vice nez vyse uvedene nedoctete. Maximalne, ze se
cas udava ve vterinach, coz je ale asi vsem jasne... :-)

S pozdravem

Michal Jungmann