resume - Win 2000, SH

Josef Drabek drabek na chr.czn.cz
Pondělí Květen 31 23:12:28 CEST 1999

Zdravim,
tento postup jsem pouzil. Muj spravce mi ale radil abych psal heslo
i uzivatelske jmeno malymi pismeny.
Pohyb na strance Explorerem nebyl vubec snadny. Zavolal jsem k sobe vidiciho
a ten mi pomoci mysi vse vyresil. Nyni jsem si zablokovanou postu radeji
stahnul dosovskym PMAILEM, cos se mi zdalo jednoduchsi.

Zdravi Pepa.