Ja som zabudol odhlasovat - co teraz?...

Ladislav Csepi lacoc na netlab.sk
Pondělí Květen 31 19:59:55 CEST 1999

V prispevku od pana Seiferta, ktory som prave precital bolo jemne
naznacene hlasovanie a tym jemne dano na vedomie - aspon mne, ze
hlasovanie o Kulatom stole dnesnym dnom konci. Dnes uz asi nestihnem
odhlasovat. Da sa s tym este volaco robit?
V prvom hlasovani som hlasoval
3 body za Bajtla
2 body za Jungmana
a 1 za Buchala

Body boli mozno inac prehadzane ale na tom nezalezi. Kazdopadne za
rozumne napady ako z tejto kase von vopred dik.

A ked uz sa ta demokracia spomina, dovolte aj mne vyslovit k tomuto
nazor. Mienim, ze niekedy clovek musi vyskusat zle aby si ocenil dobre.
Ked si moji spoluziaci stazuju na to ako s nimi ucitelia na univerzite
zaobchadzaju, vzdy im vravim, ze nech su radi, ved bolo aj horsie
- aspon mne. Ked napr; vyletia zo skusky, smutia ako by slo o zivot.
Neviem, co by robili, keby ich ucitel dobre zmlatil ako to robil Dr.
Juraj Mraz za cias svojho riaditelovania na Zakladke pre nevidiacich
v Levoci.
  Vidi sa mi, ze utok na demokraciu Fandy bol neopodstatneny a bol
skor za ucelom uputania pozornosti, ci exhibicie. Zaujimalo by ma,
ako by sa autor tvaril, keby napr: zil na slovensku, kde maju pocitace
iba "vivoleny", alebo este lepsie, keby moderator mal akusi "carovnu
trstenicu" a keby sa mu nejaky clen Fandy nepacil, dobre by ho nejakym
zazrakom cez internet zmlatil. Potom by snad aj utoky na demokraciu
vo Fande boli opodstatnene. Ved si len vsimnime: Jednou z najvacsich
vyhod e-mailovej komunikacie je fakt, ze vam cez internet nikto nemoze
dat "pohube" a tak sa agresia musi obmedzovat iba na verbalnu zlozku.
Ono si niekedy treba aj vazit to co mame ved mnohy Slovensky obcania
mozu len snivat o Fandovi Braillnete a podobnych sluzbach. Nevravim,
ze krityka je zla, ci nevhodna, ale niektory ludkovia by najprv predsalen
mali okusit zle aby si vedeli vazit dobre. Co myslite?
Laco