proc chybi kusy zpravy?

Tomas Pavlan pavlan na brailcom.cz
Neděle Květen 30 14:54:40 CEST 1999

    Jiri: Vazeni fandove!  Bohuzel, i ja prichazim zase s
    Jiri: dotazem. Myslim, ze uz se o tom nekdy mluvilo (tedy psalo),
    Jiri: ale tehdy jsem u fandy zacinal a teprve jsem se zde
    Jiri: rozkoukaval, tak bych vas prosil, zda byste mi mohli odpovedet
    Jiri: "jeste jednou".  pri procitani posledni zpravy pana Pokorneho
    Jiri: (zase zablokovano, nebo nejak tak), se mi objevovaly jen
    Jiri: kousky radku, ale nektere radky asi chybely, v kazdem pripade,
    Jiri: cely obsah neprisel. Myslim, ze se tenkrat jednalo o nastaveni
Zdravim pana Vychodila i ostatni fandy,
V Pegasu je treba zpravu v takovem pripade bud formatovat prikazem 'v'
    jako Vyrovnej - viz. spodni nabidka programu, pokud to nepomuze, je
    treba zpravu ulozit pismenem 'u' do souboru a pak ji nejakym
    editorem natahnout, to pomuze vzdycky. POZOR, formatovani 'v' pusobi
    jako prepinac, takze pri jeho neprepnuti zpet muze dojit k
    nerealnemu rozmisteni radku v prichozim mailu.
Na nezablokovanou a mailove nevytracenou se tesi - Tomas

    Jiri: delky radku.  v tomto pripade bych se pres to klidne prenesl,
    Jiri: protoze mam Pegassus mail a tak mi zadny "cernobyl" nic
    Jiri: nezablokoval, ale dostavam od jednoho znameho ze svycarska
    Jiri: zpravy podobne postizene.  proto by mne zajimalo, co mam
    Jiri: vyridit, co ma udelat, abych nedostaval necele radky. Nebo mam
    Jiri: udelat neco ja? taky bych se pri mych "zkusenostech" nedivil!
    Jiri: Srdecne zdravi a dekuje vychodil na braillnet.cz
---
Tomáš Pavlán, - gsm: +420:603:412:076