Zdravim

Miroslav Cech cech na mujmail.cz
Pátek Květen 28 10:09:33 CEST 1999

vsechny ucastniky teto konference. Jsem tu teprve velmi kratce, na radu
Tondy Kubace. I kdyz sam vidim docela slusne o problematiku pocitacu pro
zrakove postizene se docela zajimam.
Docela mne zarazeji vase debaty ohledne tuhnuti postovnich klientu. Panove,
copak neni dobrym zvykem nejdriv hledat chybu u sebe? Outlook tyhle chyby v
jistych pripadech dela a delat bude dokut si nestahnete a nenainstalujete
patricne opravy. K dispozici jsou zdarma na Microsoft servru (ale nechodte
tam, pokud mate nelegalni soft). Tyka se to i nove verze WIN 98. I pro ni
jsou tam jeste dalsi drobne opravy tykajici se roku 2000.
Mozna by bylo take vhodne se poohlednout po nejakem jinem postovnim klientu,
ale patrne mate dost duvodu pouzivat stavajici.

btw - už jste někdo zkusil si poslechnout jak mluvi Windows 2000? Manzelce
se jiz integrovany Narrator velice libil, ale bohuzel neumi anglicky, coz
ponekud brani spravnemu ohodnoceni. Ceskou verzi mam jiz slibenou, je vsak
otazkou, jestli bude mluvit.

Mejte se hezky

Miroslav Cech
Spravce site Nemocnice v Kromerizi