pozvanka - reklama

Úterý Květen 25 00:53:29 CEST 1999

Radku,

nemam cas na delsi polemiku, ale rad bych alespon strucne reagoval na
dva body z Tveho mailu:

> Darovanemu koni se na zuby nekouka, mam ale dojem, ze kdybychom si
> tyhle masinky kupovali sami, tak bychom...

Stoprocetni prispevek je myslim opravdu jedna z hlavnich pricin
"ne-zcela-utesene" situace na trhu s pomuckami. Jednak vede k
silenemu plytvani a navic umoznuje prezivat firmam mizernym a ty
lepsi nenuti k maximalnim vykonum. Pet ci deset procent spoluucasti
by podle mne nikoho finance nezruinovalo, ale uz by ho to vedlo k
premysleni, CO vlastne opravdu potrebuje a OD KOHO si to koupi.

> ...nepovazoval zrakove postizene uzivatele jen za nemyslici
> nastroj svych diskutabilnich zisku.

Osobni zkusenost z prace pro jednu ze "specializovanych firem":

Nevim o tom, ze by zakaznik, ktery se o vec zajimal, nedostal od nas
pozadovane informace. Pokud Ty o nekom konkretnim vis, dej mi prosim
vedet, pokusim se zjistit, v cem je/byl problem.

Osobne (i jako firma) aktivni pristup vitame a snazime se vyjit
vstric. Na cokoliv, co nenajde v katalogu, se zakaznik muze
(telefonicky ci mailem) zeptat, ma-li zajem, muze si zarizeni prijit
vyzkouset a domluvit se na miste. Pokud ma ROZUMNE pozadavky na
upravu konfigurace, pokusime se mu vyhovet. Je v tom jediny hacek:
zakazniku, kteri se o vec zajimaji, neni ani deset procent...

Toz tak. Stejne jsem se rozepsal vic, nez jsem chtel...

Ahoj

Michal