WWW stranky terezy

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Pondělí Květen 24 10:06:45 CEST 1999

Ahoj Zdenku i ostatni,

barvy na nasich strankach nebyly zvoleny vubec nahodne, vychazeli
jsme z dobre znameho faktu, ktery si jen trosicku popletl, resp.
otocil; neni to tak ryze individualni, jak by se mohlo zdat, je to
totiz dosti znamy fakt, ktery ti v minimalnim rozsahu potvrdili nejen
sami fandove, ale potvrdi ti ho i prakticky vsichni ocni lekari a
pracovnici nejruznejsich zrakove podpurnych center, kteri se
slabozrakymi pracuji. Jednoznacne lze rici, ze v naproste vetsine je
lepe vniman vyrazny text svetle barvy na tmavem pozadi. Slabozraci,
kteri ziji nebo casto cestuji do Prahy, mi urcite potvrdi, jak krasne
se cetli cedule s nazvem stanice v metru, kdyz presly pred nekolika
lety prave na tento novy princip barev, bohuzel, nove cedule, ktere
jsou nyni instalovany, jdou uplne opacnym trendem, tedy k dnesnimu
bilemu podkladu a bezovemu textu, coz je pro lidi napr. s
achromatopsii skoro uplne necitelne. Pri vsech tech majaccich,
ozvucenych prechodech a signalnich prvnich schodech se nemohu zbavit
dojmu, ze prave u teto veci pracovnici organizace ponekud zaspali.
Ale tohle jiz opravdu neni diskuse do FANDY, i kdyz s barvami nasich
stranek vzdalene souvisi.

Pokud jde o pocitadlo, o nekorektnosti zobrazovani v Lynxu vime, v
dalsich verzich to bude pochopitelne jiz lepsi.

Dekuji vsem, kteri si udelali chvilku na prohlednuti nasi prvni verze,
ktera je zatim ve vyvoji, o vsech navrhovanych zmenach budeme s
kolegy v centru hovorit a pochopitelne vas i informovat.

    S pozdravem

    Radek Seifert