Bariera DISPLAI

Miroslav Lacina Lacina na braillnet.cz
Sobota Květen 22 15:49:29 CEST 1999

	Ahoj Faninky a Fandove.

Po 20letech za ustrednamy si pripadam k nicemu, jako menecenny.

Nevidim na displej.
Ucastnici v domaci siti vidi koho volaji, nebo kdo vola je. Zmeny se delaji z manipulaku na coz je potreba samozrejme videt. Kazdou chvili srandicky. Dochazku mají vPC. Siti, tak jen Lacina se vecne pta kdo je v budove nebo nejni, pri tom ma dochazkovy PC u sebe v kumbale.

Tak vlastne jsem dobry pouze ze nikde nebeham telefony beru rychle a ze lidem ve vsem vyhovim.

Rozumne receno drzi mne tam z milosti. Je nas snad ještě dost, budou se mnou kolegove souhlasit?

Celou dobu co za touto ustrednou sedim uvazuju jak to nalepsit. Manipulak ALCATELU je aparat1034, který ma vystup pro PC. A tam se mne zda ovyhre:
S nasima ozvucenima by to mohlo chodit. Stacil by mozna nejaky starsi PC. Treba 386 Který by mne snad mohli venovat z budovy pro ne nepotrebny.

Vlastne ozvucit displai a kdyz se tohle povede tak by nemusel byt problem dostat tam i tu dochazku.

Nevite o nekom kdo by se mnel chut do neceho takoveho pustit?

Dost casto okolo sebe slysim, ze vymej
slim blbosti. Ale to uz necham na Vas.

Mira.