pozvanka.

Jiri Vychodil vychodil na braillnet.cz
Sobota Květen 22 10:10:10 CEST 1999

Vazeni fandove!
Pozvanka pana Suscika, respektive firmy Elvos, mne velmi zaujala, a
proto jsem se rozhodl, svou odpoved adresovat nejen panu Suscikovi,
ale do konference, protoze tyto veci zajimaji jiste nas vsechny, od
toho totiz tuto konferenci mame.
Ze zdravotnich duvodu jsem nemohl navstivit Tmavomodry festival, a
proto by mne zajimalo, zda ma firma zpracovane nejake propagacni
materialy, kde by byly jednotlive programy trochu popsany, aby ctenar
vedel, muze-li se o vec zajimat nebo ne. Jestli takove programy jsou,
bylo by dobre, kdyby byly bud poslany do konference, nebo spise,
kdyby bylo do konference dano upozorneni, kde jsou k mani.
A vubec si myslim, ze takto pocinat by si mohly vsechny firmy, ktere
se zabyvaji vyrobou neceho pro zrakove postizene. Leckdo by si jiste
neco koupil, ale nevi, o co by se mohl zajimat. Kdyby inzeraty
takoveho druhu byly napriklad v Zore, nebo v Sanci, dozvedeli by se o
takovych vecech i ti, kteri treba ani nemaji pocitac, ale nevedi,
jake zarizeni si maji vybrat. Nebo, jak jsem uz napsal, kdo uz
pocitac ma, mohl by si sve stavajici zarizeni rozsirit. Jiste, takove
inzeraty museji firmy platit, ale i jim by se to jiste vyplatilo,
protoze by se jiste vice prodalo.
Napriklad,, v jednom nemeckem casopise pro nevidome zabiraji inzeraty
i sedesat stranek v jednom cisle, coz je asi tretina obsahu. Kdyby
treba placene inzdraty uverejnovala Zora, mela by jiste hned jeden
zdroj financi navic.
Srdecne zdravi a za vase zdrzeni se omlouva
vychodil na braillnet.cz