WWW stranky terezy

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Úterý Květen 18 22:26:21 CEST 1999

Pane Bajtl. I kdyz ponejvic pouzivam zvukovy program a ruzne zvetsovaci
lupy jsem pouzival jen na nekolik malo papirovych textu, domnivam
se, ze tmave pozadi neni pro slabozrake vubec tak spatne.
I v MS Wordu mam nastaveno bile pismo na modrem papiru, nedela mi
to tak zle na oci, pokud mam ovsem vubec zapnuty monitor. Je to asi
velice a velice individualni.
	S pozdravem

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.