WWW stranky terezy

Petr Wodak wodak na braillnet.cz
Úterý Květen 18 06:41:54 CEST 1999

Ahoj fandove,

plne se pripojuji ke slovum panu Snyricha a Konecneho.
Mam zbytky zraku (po operaci sitnice a nekolika dalsich) a s obrazovkou
pracuji se softwarovou lupou 8 krat
zvetsujici a KUKem. Pokud pracuji s programy, kde se neda prepnout svetle
pozadi na tmave nevidim nic!
Nejidealnejsi pro mne je modre pozadi a zlute pismo nebo alespon bile.

Zdravi Petr Wodak