WWW stranky terezy

Jan Snyrych Snyrych na km1.fjfi.cvut.cz
Pondělí Květen 17 14:06:20 CEST 1999

Ahoj fandove!

   Zdenek napsal, ze si mysli, ze tmave pismo na svetlem pozadi je
pro slabozrake lepsi. Ja muzu rict, ze mi vice vyhovuje tmave pozadi,
protoze tolik nezari a nenamaha oci. To je ale muj subjektivni nazor.
Mozna by bylo zajimave (i pro tvurce stranek pro zrakove
postizene), kdyby i ostatni slabozraci uzivatele napsali, co je pro
ne prijemnejsi.

Hezke odpoledne Vam preje
   Honza Snyrych