Dotaz na ukonceni FTP

Jan Priborsky priborsky na braillnet.cz
Sobota Květen 15 18:20:50 CEST 1999

Ahoj Fandove a Fanynky,
	chci podekovat Ladovi, Zdenkovi, Pepovi Drabkovi i Pepovi Hlavinkovi za
rady a sve zkusenosti ohledne odpojeni FTP-serveru. Ja jsem si vybral
zkusenosti Pepy Drabka. A opravdu to funguje velmi dobre a jednoduse.
	Pro ty, kteri maji problemy s nastavenim pripojeni na FTP ve
Win-Comanderu mam nabidku - mam postup popsany a ulozeny jako text. Pokud
mate zajem, napiste.

   S mnoha pozdravy

priborsky na braillnet.cz