Jak bootovat z ruznych oblasti disku?

Čtvrtek Květen 13 01:25:22 CEST 1999

Ahojte Tomasi a Honzo,

aniz bych chtel nejak schazovat schopnosti System Commanderu, jeho
cena je podle mne ponekud neadekvatni. Zvlast kdyz jsou k dispozici
reseni levnejsi:

Vetsina distribuci LINUXu obsahuje - pokud je mi znamo - program LILO
Boot (ci nejak podobne:-), ktery bootovani vice systemu umoznuje -
malokdo ma totiz Linux jako jediny operacni system. Slysel jsem i o
tom, ze jej nekdo pouziva samostatne (pouze na "prepinani" systemu),
aniz by mel Linux instalovany...

Jinou variantou (pro ty, kteri neuvazuji o Linuxu a na LILO only si
netroufaji:-) je "bootovaci prepinac", ktery si vytvoril Svata Ondra
(ondra na braillnet.cz) z brnenskeho SONSu. Musite mu sice "rucne" (nebo
nejakym programem chytrejsim nez FDISK) disk rozdelit, potom ale
funguje naprosto spolehlive (osobni zkusenost:-).

Jinak, abych nezapomnel: oba vyse uvedene programy by myslim mely
byt k dispozici zadarmo.

S pozdravem

Michal Jungmann