Dotaz na ukonceni FTP

Roman Kabelka kabelka na braillnet.cz
Středa Květen 12 06:13:26 CEST 1999

Zdravim vsechny
Mne to funguje stejne jako Pepovi Drabkovi, akorat kdyz si zvolim server,
tak wintalker rekne: "Pripojeni, prerusit" (prerusit je tlacitko) Po chvili
rekne wintalker: "Windows commander, storno, nevybrano" (stahuje se
adresar) Tato hlaska se opakuje i pri vyberu adresare.
Kdyz si vyberu server a nejsem pripojen, tak se mi zpusti telefonicke
pripojeni, napisu heslo, odeslu, pripoji se a windows commander zacne delat
to, co jsem popsal nazacatku. A jeste: Na telefonicke pripojeni mam take
klavesovou zkratku.
   To je vse.
      Zatim se vsichni mejte.

Roman Kabelka, KABELKA na BRAILLNET.CZ