Dotaz na ukonceni FTP

Josef Drabek drabek na chr.czn.cz
Úterý Květen 11 23:03:47 CEST 1999

Zdravim,
se zavesovanim pripojeni jsem mel problemy i kdyz jsem ani WinCommander
nepouzival. Snazil jsem se otevirat vic aplikaci najednou, proto jsem
si vytvoril horkou klavesu. Je to uz davno, ale myslim jsem postupoval
takto:
Startmenu, programy, prislusenstvi, telefonicke pripojeni, dale sipkou
na sveho pripojce, vytvoril zastupce a udelal u neho horkou klavesu.
Obvykle se pomoci ni i pripojuju a kdekoliv se potrebuju odpojit
i kdyz mam otevreny treba WinCommander, ci Explorer je to bezproblemove.
Pouze musim po aktivaci horke klavesy jednou tabem na polozku odpojit.

Co se tyka samotneho spojeni se serverem, uplne presne si to nepamatuju,
jelikoz je to uz tak automaticke, ze to sleduju jen podvedome. Proste
po ctrl+f vyberu sipkou server, enter a vybehne hlaska koncici slovem
storno. Po chvilince vybehne hlaska asi tohoto zneni WinCommander
cislo verze a ma registrace (Josef Drabek) nevybrano. To uz jsem v
hlavnim adresari serveru nebo vprednastavenem ve WinCommanderu, coz
pouzivam napr. u Brailcomu, coz velmi usnadni a predevsim urychli
praci.

A tak si neco na pozadi stahuju, pritom si pomoci horkych klaves oteviram
dalsi aplikace atd.

To asi vse.

Zdravi Pepa D.

--------