Zase nove knihovny a to s casopisy

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Úterý Květen 11 16:57:06 CEST 1999

Caute vsichni,
Doufam, ze mne neukamenujete, ale zase u nas pribyly nove knihovny.
Tentokrat jde o nove casopisy a myslim, ze by mohly byt pro nekoho
dost zajimave. Prozkoumejte si to sami.
Jedna se samozrejme o knihovny na ftp.braillnet.cz ci na
http://ftp2.braillnet.cz/
Nejdrive jsem psal na BBS, tak vam to vsem preposilam.
Jestli to nekoho otravuje, tak sorry, ale aspon nebudete zaskoceni,
co to tam je sakra za nove adresare a k cemu vlastne jsou.
Vazeni uzivatele!
Pribyly nam dalsi tri nove knihovny.

C_AD - Krestansky magazin (mesicnik pro mlade lidi se zajmem
   o kulturu, cestovani, turistiku a krestanstvi)

C_RADIO - Casopis pro radiotechniku a radiokomunikace

C_PSYCHO - Mesicnik pro moderni psychologii (clanky
   z oblasti psychologie, rozhovory se zajimavymi osobnostmi,
   recenze odborne literatury)

S pozdravem

Zdenek Bajtl
Stredisko informatiky SONS Praha