sluzba postcard

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Pondělí Květen 10 18:48:58 CEST 1999

Zajimavou moznosti je poslat nekomu elektronickou pohlednici. Pro
nevidomeho prijemce to sice nema zrovna cenu, ale pro vidomeho je
to docela mily darek.
Jednim z tech kteri se v problematice vyhledavani a odesilani vyznaji,
je Ing. Pokorny z Brna. Toho jsem se ptal na radu, jak pri tom postupovat.
Dopis ktery mi poslal je natolik navodny a presny, ze jsem se rozhodl
poslat vam jej v priloze. Je sice minen pro Windows95 a Explorer.
Verim vsak, ze v pripade zajmu se najdou i uzivatele dosovskych postovnich
programu, kteri ostatnim zajemcum obsluhu stranek www.postcard.cz
a www. pohlednice.cz, zpristupni.
Text v priloze je ve Windows.
Vsechny fanousky zdravi

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.