Konverze cestiny z Wordu do DOSu

Petr Wodak wodak na braillnet.cz
Pondělí Květen 10 18:23:16 CEST 1999

Vazeni kolegove,

pracuji na konverzi cestiny z Wordu do DOSu. Protoze se vyskytuji ruzne
verze Wordu (Word6, Word6/7, Word97 a mozna dalsi) prosim  ty fandy,
kteri pracuji s Wordem o zaslani kratkeho textu (staci pul stranky) v
cestine na mou soukromou adresu:
wodak na braillnet.cz (wodak = psano s dvojitym ve)
Bylo by dobre, aby byly v textu vsechny znaky (male i velke)  s carkami
i hacky.   Napiste mi taky jaky Word a jake kodovani pouzivate.
Dale napiste jak mate nastaveny pravy okraj textu. nebo zda
nepouzivate zalamovani textu. Idealni by bylo, kdybyste mi
zaslali stejny text pro DOS a to ve stejnem formatu pro
porovnani.

Za zaslani textu predem dekuji. Petr Wodak