konverze pod windows -drobna zlepseni

Neděle Květen 9 00:09:51 CEST 1999

Michale, Pepo i ostatni Fandove,

nova verze programu DIA (1.6 BETA00) umi - pokud nastavite promennou
DIABAK=\RECYCLED - zalozni soubory opravdu "zahazovat" do Kose
Windows. Program najdete na obvyklem miste (soubor DIA16.ZIP v
knihovne SOVA na BraillNet BBS neboli
ftp://ftp.brallnet.cz/sova/dia16.zip).

Momentalne by to melo fungovat v 95kach; pomuze-li mi nekdo z vas,
dodelam i 98cky. Mate-li je a chcete mi pomoci, poslete mi prosim (na
soukromou adresu!) soubor INFO (INFO2?) z adresare \RECYCLED. Pozor -
soubor ma atribut Hidden a navic (i bez nej:-) neni z Windows videt.
Nejlepe se "lovi" pomoci nejakeho DOSovskeho manageru... Predem diky.

S pozdravem

Michal Jungmann