POZOR!!!

Sobota Květen 8 21:02:06 CEST 1999

Ahoj Zdenku (a ostatni),

podle popisu, ktery jsem nasel na Inetu, je "celkem neskodny". Pri
prvnim spusteni pry zobrazi nejaky ohnostroj ci co. Zaroven se ale
nainstaluje do systemu a pripojuje sama sebe ke kazdemu mailu, ktery
odchazi z daneho pocitace. Prakticky dopad je tedy ten, ze odesilani
mailu trva desetkrat tak dlouho - pripojovany soubor ma 10 kilo,
bezny mail od kila - a zbytecne se tak zatezuji postovni servery. A
navic jsi u druhych za hlupce...

Jinak, virus napada soubor WSOCK32.DLL v adresari \WINDOWS\SYSTEM a
pokud jsem popis dobre pochopil, melo by pro jeho odstraneni stacit
nahradit tento soubor "zdravou" kopii - bud ze "zalozniho" soubor
WSOCK32.SKA, ktery virus sam vytvari, nebo od nekoho "nenakazeneho"
(pozor na verzi Windows!). Zaroven by asi bylo dobre vymazat soubory
SKA.EXE a SKA.DLL v adresari \WINDOWS\SYSTEM (nekdy i \SKA.EXE), kam
se ukladaji jeho casti. Pozor - je to ciste teorie, nikdy jsem to v
praxi nedelal, takze to prosim berte s rezervou.

Hezky vikend bez viru preje

Michal Jungmann

> From:     Michale, Pepo i ostatni Fandove,

nova verze programu DIA (1.6 BETA00) umi - pokud nastavite promennou
DIABAK=\RECYCLED - zalozni soubory opravdu "zahazovat" do Kose
Windows. Program najdete na obvyklem miste (soubor DIA16.ZIP v
knihovne SOVA na BraillNet BBS neboli
ftp://ftp.brallnet.cz/sova/dia16.zip).

Momentalne by to melo fungovat v 95kach; pomuze-li mi nekdo z vas,
dodelam i 98cky. Mate-li je a chcete mi pomoci, poslete mi prosim (na
soukromou adresu!) soubor INFO (INFO2?) z adresare \RECYCLED. Pozor -
soubor ma atribut Hidden a navic (i bez nej:-) neni z Windows videt.
Nejlepe se "lovi" pomoci nejakeho DOSovskeho manageru... Predem diky.

S pozdravem

Michal Jungmann
     Zdenek Bajtl <bajtl na braillnet.cz>