Zmeny a novinky na FTP Braillnet

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pátek Květen 7 17:10:14 CEST 1999

Mili Fandove,
Doslo k nekolika zmenam na nasem FTP a pribyly dve nove knihovny. Jiz
jsem tuto zpravu posilal na BBS, takze jste ji nekteri z vas asi jiz
dostali, ale pro ostatni vkladam onen dopis. Jsem lynej to
totiz znovu psat.

Vazeni uzivatele,
chteli bychom Vas upozornit na dve nove knihovny.

Knihovna C_DETI obsahuje ctvrtletnik casopisu Deti a my. Je
urcen rodicum, ucitelum a pracovnikum pecujicim o deti.

Druha knihovna ma nazev C_VYUCOV a obsahuje mesicnik Moderni
vyucovani.
Seznamuje s trendy v pedagogice, obsahuje inspirace pro vyuku,
namety a zkusenosti.

Nahlednete tedy do nich.

Mili uzivatele,
pro zprehledneni obsahu knihoven na nasi BBS, jsme nektere soubory
presunuli
do nove vytvorenych knihoven. Jde o nove vzniklou knihovnu K_MYSTIK,
kam
jsme premistili, a dale budeme ukladat, knihy zabyvajici se mystikou,
zahadami sveta a duse.
Dale vznikla knihovna K_VARENI, urcena pro recepty, kucharky a ruzne
jine texty
okolo vareni, a knihovna K_HUMOR, kde naleznete knihy a texty
s humornou tematikou.
Doufam, ze toto nove usporadani uvitate.

Hezky zbytek dne ci noci preje

Zdenek Bajtl
Stredisko informatiky SONS Praha

Zdenek Bajtl