Internet mail a kontrola pravopisu

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Úterý Květen 4 15:51:15 CEST 1999

Zdravim Vas,
Mam pocit, ze kontrola pravopisu v Internet mailu by prece nemela byt
zavisla
na zadnem Wordu, protoze ma fungovat prece i bez nej. Je to soucasti
Windows a melo by to tedy prece chodit bez jakehokoli doinstalovani
cehokoli. Jestli jsem tedy spravne pochopil, tak jde o to, jestli to
ta instalace Wordu nejak nezmrsila. Je ale zvlastni, ze kontrola
pravopisu holt nekde nechodi, i kdyz pri instalace Win a to vlastne i
mailu, jelikoz je jiz jeho soucasti, se to na nic nepta a ani nemame
moznost nic v mailu priinstalovat ci odinstalovat.
S pozdravem Zdenek!