Internet mail a kontrola pravopisu

Jan Pokorny pokornyj na braillnet.cz
Úterý Květen 4 08:39:53 CEST 1999

Ahoj Pepo,

ja mam nainstalovany MS-Office 95, resp. jeho Word, ktery se take
nekdy oznacuje jako Word 7. Tedy jde o starsi verzi, nez mas Ty. O
novejsi verzi Ms-Office zajem nemam, protoze je s mym "postarsim"
PC a WinTalkerem prilis tuha. V easypadu mi, zda se, kontrola pravopisu
funguje. V I-Mailu vsak nikoli. Myslis, ze to muze byt tim starsim
MS-Officem?

Za odpoved dekuji i ostatnim fandum.

				J. Pokorny