Internet mail a kontrola pravopisu

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Pondělí Květen 3 22:46:25 CEST 1999

Zdravim Te Honzo.
Tech MS Office je mozna vice druhu. Tak nevim, jestli to, cemu rikas
WinWord je presne ta verze "MS-Word 97, kterou mam treba ja a kterou
to chce. Zkousel jsi Easypad? A funguje Ti v nem ta kontrola pravopisu?
Pepa.

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.

----------
> [...]
> s poznamkou pana Jungmanna mne napada, jestli nezalezi na poradi
instalace...
> coz se mi zda trochu podivne... ale co kdyby... Ja jsem pri instalaci
> Windows 95 nejprve "zprovoznil" I-Mail a pak instaloval Word.
>
> Omlouvam se, pokud ma poznamka nebyla zrovna "na vysi", ale pri mem
> potykani s pocitacem mi uz pripadne na mysl lecos.
> S pozdravem
>
> 				J. Pokorny
>
> P.S.: Puvodne jsem byl smireny, ze tato vec v I-Mailu proste nefunguje
> a byl jsem osudu povdecen, ze mi aspon funguje odesilani zprav.

<fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>

OK...