Utopie?

Jiri Vychodil vychodil na braillnet.cz
Pondělí Květen 3 22:01:14 CEST 1999

Vazeni fandove!
Muj mail je vlastne dotazem. Jde mi totiz o toto:
casopisy z bbsky posloucham z Gina, a to se nejlepe resi tak, ze se
ze vsech clanku, ktere jsou v jednotlivych souborech baliku, udelam
jeden dlouhy soubor, ve kterem jsou skopirovany clanky jeden po
druhem. Je to vyborne, ma to ale jednu nevyhodu: nedaji se hledat
zacatky clanku, eventualne nektere clanky preskakovat.
Proto by mne zajimalo, zda existuje takovy program, ktery by spojil
vice souboru v jeden a nadto by na zacatek nebo na konec kazdeho
pripojovaneho souboru pridal nejakou znacku, podle ktere by se dalo
jiz Ginem
vyhledavat, asi tak, jako se daji vyhledavat jednotlive clanky v
casopise Disk.
Mozna si rikate, ze uz bych toho chtel nejak moc. Existuje vsak jiz
tolik programu, ze uz reseni meho problemu treba nekoho napadlo, nebo
neco podobneho treba uz davno existuje.
Predem dekuje
vychodil na braillnet.cz