opet finereader

Radek Žalud radek.zalud na cmail.cz
Úterý Květen 25 18:13:44 CEST 1999

Dobry den. Mozna se uz tady tohle tema resilo, ale nejak sem to nestacil cist, a nektere emaily mi neprisli, tak prosim omluvte pokud uz se s timto problemem nekdo do fandy obracel.
Mam tady scanner umax a k tomju je cd s ovladacema. Je tam program finereader 4 a s tim se nainstaluje i finereader 5 demo. Neumim s tim vubec delat. Nikde tam neni zadny nastaveni scaneru a kdyz pustim skenovani, tak se pusti vistascan. Navic se mi zda ze ta verze 4 nepodporuje cestinu tak jak by mela. Muze s tim vubec nevidomy clovek delat? Mam pocit, ze se tam prece musi nastavovat nejakej vyrez toho co to ma snimat. Podarilo se mi sice naskenovat nejakej text, ale to bylo hrozne spatny. V podstate co slovo to chyba. a ne jen jedna. Prosimvas co s tim? Treba u rekognity 3.2 ten vistascan slo uplne vypnout, ale tady to nejak nejde a navvic to skenuje strasne pomalu. Co se s tim da delat? Predem dekuji za radu s pozdravem Radek Žalud.