velmi nalehava prosba

Radek Žalud radek.zalud na cmail.cz
Středa Květen 19 22:33:03 CEST 1999

Zdravim vsechny fandy.

stala se mi velmi neprijemna vec.

byl jsem u jedne kamosky, kde jsem doinstalovaval nejake veci do pocitace a pri tom jsem z nepozornosti smazal veskere naskenovane knizky, ktere tam mela. Vzhledem k tomu, ze jich bylo pres osumdesat, tak mi docela podekovala. Prosimvas nevite nekdo jak to obnovit? Nemate nekdo 32bitovy program unerase nebo neco podobneho? prave ze to neni ani v kosi, takze proste nevim ted co s tim. Prosim poradte nebo mi poslete prislusny software. Predem dekuji s pozdravem Radek Zalud.

Mimochodem ty knizky sem mel davat na braillnet.