Doporucovani nastaveni postovnich programu

jan Pokorny pokornyj na braillnet.cz
Pondělí Květen 31 08:47:10 CEST 1999

Pane Beitle,

nechapu, proc jste Vas e-mail adresoval na mne? Je sice pravdou, ze mne pred casem zablokovani schranek pro IM 4.70 ponekud zvedlo, ale v tomto pripade jsem snad reagoval jiz "rozumneji" a P. Sevcikovi se dodatecne omluvil.

Mozna, ze jste si jen popletl jmena, nebot po me zprave do Fandy nasledovalo jeste nekolik dalsich na dane tema, ktere by spise podnecovaly Vasi nize uvedenou reakci. Jinak moc diky za Vase podnetne prispevky do konference.

Srdecne Vas zdravi

				J. Pokorny