programy pro Arii

Jozef Budzak budzak na braillnet.cz
Sobota Květen 29 21:18:37 CEST 1999

Ahoj Fandove,
Chtel bych se zeptat tech, kteri pracuji s Arii na nekolik veci.
Mel jsem moznost dost dukladne se seznamit  s Arii a projit vsechny
funkce. Take je tam moznost spusteni programu. Zajimalo by me, ktere
dosovske programy na Arii pracuji. nebo existuji nejake programy
primo pro Arii?
V soucasne dobe mam jednoho klienta, ktery ma Arii a jiz jsme
probrali hodne funkci a jeho i mne hodne zajima, jake programy by na
Arii mohly fungovat.
Dekuji za pripadne odpovedi a vyzkousene typy.
Vsechny fandy zdravi
Joza Budzak

Take je mi mozne psat s plnou diakritikou na mou soukromou adresu:
budzak na braillnet.cz