Zdravim

Ladislav Csepi lacoc na netlab.sk
Pátek Květen 28 20:07:24 CEST 1999

Zdravim aj ja a dovolte mi zareagovat...
Hladanie chyby u seba je skutocne peknou a vzacnou vlastnostou, ci
schopnostou. Avsak u rcite i vi priatelu uznate, ze v tomto pripade
to moze robit iba clovek, ktory sa v utrobach pocitaca vyzna a nech
mi je odpusteno, ale ja si na to netrufam. Raz, ci dvakrat za rok za
tymto ucelom vyzeniem pocitadlo k Patovi Pospisilovy a vysvetlim mu
pripadne potiaze, ci nezrovnalosti. Tento postup spravidla vedie k
mnohym zlepseniam a takto aj mozeme "hladat chybu u seba" a (starat
sa v utrobach pocitaca) naprosto bezpecne. Tohoto leta sa k Patovi
opet chystam, len dufam, ze uz sa dovtedy nezablokuje schranka mne
a dalsich "obycajnych" pouzivatelov pocitacov.
Za pochopenie dakujem.
s pozdravom
Laco