proc chybi kusy zpravy?

Jiri Vychodil vychodil na braillnet.cz
Sobota Květen 29 00:16:52 CEST 1999

Vazeni fandove!
Bohuzel, i ja prichazim zase s dotazem. Myslim, ze uz se o tom nekdy
mluvilo (tedy psalo), ale tehdy jsem u fandy zacinal a teprve jsem se
zde rozkoukaval, tak bych vas prosil, zda byste mi mohli odpovedet
"jeste jednou".
pri procitani posledni zpravy pana Pokorneho (zase zablokovano, nebo
nejak tak), se mi objevovaly jen kousky radku, ale nektere radky asi
chybely, v kazdem pripade, cely obsah neprisel. Myslim, ze se tenkrat
jednalo o nastaveni delky radku.
v tomto pripade bych se pres to klidne prenesl, protoze mam Pegassus
mail a tak mi zadny "cernobyl" nic nezablokoval, ale dostavam od
jednoho znameho ze svycarska zpravy podobne postizene.
proto by mne zajimalo, co mam vyridit, co ma udelat, abych nedostaval
necele radky. Nebo mam udelat neco ja? taky bych se pri mych
"zkusenostech" nedivil!
Srdecne zdravi a dekuje
vychodil na braillnet.cz