re. reklama.

Jiri Vychodil vychodil na braillnet.cz
Čtvrtek Květen 27 23:07:16 CEST 1999

Vazeny pane Seiferte a vsichni fandove!
Nechci si s panem Seifertem vymenovat nazory "pres media", ale
opravdu tema je to zajimave, jen proto tedy pisi vsem.
Myslim, ze s Vami naprosto souhlasim. Chtel jsem jen podotknout, ze
se mi zda, a slysel jsem uz o tom z vice stran, ze prislusne socialni
odbory povoluji cim dal mene pomucek, nebo predepisuji castecnou
uhradu. Proto budou firmy asi muset zlevnit, a asi i ta reklama se
zlepsi. I kdyz to pro nas prinese zhorseni situace, (reklama nam
tolik nepomuze, nebudeme-li si moci pristroje koupit), dozvedeli
bychom se z ni aspon zajimavosti z nami sledovaneho oboru.
Srdecne zdravi
vychodil na braillnet.cz