Zdravim

Pátek Květen 28 16:17:49 CEST 1999

Vazeny pane kolego,

dovolim si na Vas mail reagovat "strucnym uvodem do problematiky".

Tuhouci program neni OutLook, ale Internet Mail z Win95 (OutLook
pouze generuje maily, ktere ho - po pruchodu konferenci - vytuhnou).

Duvod, proc hodne Fandu IM pouziva, je prosty - jiny program s
hlasovym vystupem WinTalker rozumne nechodi.

Vas tip na aktualizaci ovsem stoji za vyskouseni. Nejaky update IM
opravdu existuje (je tusim soucasti instalace Internet Exploreru
3.02) - snad se k tomu nekdo z dotcenych uzivatelu IM odhodla a da
ostatnim vedet (proto ostatne tento mail posilam do plena a ne
soukrome:-). Otazka ovsem je, zda aktualizace pujde provest s
WinTalkerem bez asistence vidiciho...

Hezky vikend.

Michal Jungmann