je to vasim serverem?

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Čtvrtek Květen 27 22:34:14 CEST 1999

Pane Seifert, doslo opet k zablokovani meho pocitace, a to mailem
pana Hlusiho, ktery pri nem predaval nejakou prilohu. Je zajimave,
ze to bylo opet prostrednictvim jeho postovniho programu Outlook.
Je tedy mozno udelat neco pro to, aby bud server fandy lepe spolupracoval
s timto programem nebo, aby se Outlook dal nejak specificky nastavit
tak, aby pri vzajemnem setkani techto dvou fenomenu jiz nedochazelo
k "fatalnim" chybam?
Jak vite, Elvos slibuje ozvuceni Exploreru 5 s Outlookem. To by znamenalo,
ze bez nejakych uprav se bude situace pri prenaseni priloh jeste vice
 komplikovat.
Chce se mi skoro zvolat. Blahoslaveny Pegasus, kteremu zrejme nic
nevadi!!!
	S pozdravem vsem fanouskum

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.