Zase zablokovani

jan Pokorny pokornyj na braillnet.cz
Pátek Květen 28 07:28:19 CEST 1999

Vazeni pratele - fandove,

i ja, stejne jako mnozi z Vas, kteri pouzivaji I-Mail 4.70, jsem vcera
nasel svoji schranku zablokovanou. Po kratsim telefonickem hovoru
s "pachatelem", jsem vsak dosel k nazoru, ze chyba s nejvetsi pravdepodobnosti nebyla na strane odesilatele, ale spis (coz je jen
muj dohad) na strane Terezy, resp. programu, ktery zajistuje chod
nasi konference. Udrzuji totiz se Zdenkem H. temer denni e-mailovy kontakt, ale nikdy k podobne kolizi nedoslo. Faktem zustava, ze Zdenkovu zpravu s s prilohou postovni program na Tereze nejak "prepracoval" do podoby, kterou nase e-mailove programy nejsou schopny stravit.

Na tomto miste bych se tedy jeste rad omluvil p. Sevcikovi z Olomouce za moji prilis unahlenou reakci na minule zablokovani schranky. Nyni jsem presvedcen, ze ani na jeho strane nebyla zadna vaznejsi chyba. Pane Sevciku, jeste jednou se Vam timto omlouvam.

Srdecne vas vsechny zdravim

				Jan Pokorny